Obchodní podmínky

Následující obchodní podmínky se týkají dodávek veškerého zboží nabízeného společností Print Partners s.r.o., IČ: 47547588, se sídlem Na Maninách 876/7, Holešovice, 170 00 Praha 7 (dále jen jako „Print Partners") není-li jinak smluvně stanoveno.

Realizace zakázek

Objednávky jsou přijímány telefonicky, prostřednictvím běžné i elektronické pošty, faxové zprávy nebo z on-line obchodu www.obchod.printpartners.cz. Print Partners nevyžaduje písemné objednávky s výjimkou následujících případů:

  • první objednávka odběratele u Print Partners
  • objednávka tiskového zařízení nebo příslušenství v hodnotě přesahující částku 25 000 Kč bez DPH
  • objednávka tiskového zařízení nebo příslušenství, které není běžně dostupné v distribuční síti

Zboží je dodáváno na odběratelem požadované místo kdekoliv v České republice. Objednávky zboží jsou realizovány v Praze v den objednávky, jestliže objednávka byla přijata nejpozději do 12:30 hod. Objednávky s dodávkou v Praze přijaté po 12:30 hod., objednávky se zvolenou přepravou prostřednictvím PPL a objednávky s dodávkou mimo Prahu jsou realizovány do druhého dne. Objednávky s dodávkou mimo Prahu a objednávky s dodávkou v Praze se zvolenou přepravou prostřednictvím PPL přijaté po 16:30 hod. jsou realizovány do 2 dnů. Dle individuální dohody, např. při objednávce atypického zboží, lze stanovit jiné dodací lhůty.

Přepravu zboží zajišťuje a hradí Print Partners, a to v případě, že hodnota objednaného zboží přesahuje 2000,- Kč bez DPH. Má-li odběratel jiné než standardní cenové podmínky, platí, že Print Partners hradí dopravu objednaného zboží v případě, že jeho hodnota dosahuje minimálně částky 5000,- Kč bez DPH. V opačném případě účtuje Print Partners odběrateli paušální poplatek 150,- Kč při zvolení přepravy kurýrem Print Partners a Messenger. V případě přepravy prostřednictvím PPL pak poplatek ve výši 100,- Kč.

Na území města Prahy zajistí Print Partners na požádání expresní doručení objednaného zboží do 180 minut, za poplatek 150 Kč. Dále Print Partners zajišťuje i dovoz do 90 minut. Cena této služby je 200 Kč.

Ceny přepravy jsou uvedeny bez DPH.

Garance HP ještě dnes nebo za 50 %

Print Partners se zavazuje dodat spotřební materiál Hewlett-Packard v den objednání. Tento závazek se vztahuje na všechny objednávky spotřebního materiálu Hewlett-Packard s dodáním na území hl. m. Prahy, které byly přijaty do 12:30 hod. V případě nesplnění tohoto závazku dodá Print Partners zboží v nejbližším možném termínu s 50% slevou. Maximální výše objednávky, na kterou se vztahuje tato garance, je 20 000 Kč bez DPH. Přesný rozsah sortimentu, kterého se tato garance týká, a kompletní podmínky garance jsou uvedeny zde.

Úhrada objednaného zboží (služby)

Dodané zboží je účtováno odběrateli dle aktuálního ceníku, není-li jinak smluvně stanoveno.

Fakturace objednaného zboží (služeb)/platby

Zboží a služby poskytnuté firmou Print Partners odběrateli jsou účtovány prostřednictvím faktury se splatností 14 dní ode dne vystavení faktury.

Na základě zákona č. 7/2005 Sb., známého pod používaným názvem „Zákon o elektroodpadu", kterým se mění zákon č. 185/2001 Sb. o odpadech, a zákona č. 121/2000 Sb. v platném znění známého pod používaným názvem „Autorský zákon" je na příslušném prodejním dokladu obsahující tisková zařízení (hardware), uvedena samostatná položka „V ceně zařízení je zahrnut poplatek na likvidaci elektroodpadu dle zákona 185/2001 Sb. v platném znění a náklady na autorské odměny dle zák. č. 121/2000 Sb. v platném znění." Na příslušném prodejním dokladu obsahujícím „Nenahrané optické nosiče" je uveden poplatek dle výše uvedeného Autorského zákona. Poplatky se řídí dle platné vyhlášky stanovené Ministerstvem životního prostředí a dle platné vyhlášky stanovené Ministerstvem kultury. Na základě účtování tohoto poplatku odebere Print Partners od odběratele použité elektrozařízení (tiskárny, kopírky faxy).

Faktury jsou hrazeny hotově nebo prostřednictvím bankovního převodu. Odběratel posílá platby na bankovní účet uvedený na faktuře.

Pokud odběratel bezdůvodně překročí splatnost faktury, bude se vyhýbat součinnosti při řešení úhrady svého závazku vůči společnosti Print Partners a nebude podnikat žádné kroky směřující k nápravě stavu, vymezuje si společnost Print Partners právo řešit své dlužné pohledávky prostřednictvím třetí osoby.

V případě sporu, vzniklého mezi odběratelem v postavení dlužníka a společností Print Partners v postavení věřitele z důvodu nedobytnosti pohledávky, bude rozhodovat jediný a samostatný rozhodce pan Ing. Jiří Hudera, Lánecká 970, 582 91 Světlá nad Sázavou nebo jiný rozhodce ze seznamu Sdružení nezávislých rozhodců ČR o.s., Trnovanská 154, 417 31 Novosedlice, kterého určí věřitel, přičemž tento rozhodce bude rozhodovat dle zákona 216/1994 Sb. a dle zásad spravedlnosti, a rozhodne i o nákladech řízení.

Dále jsou strany sporu tímto srozuměny a souhlasí s tím, že na doručování písemností v rozhodčím řízení se použijí ustanovení občanského soudního řádu o doručování písemností.

Výkup prázdných tonerových a inkoustových kazet

Print Partners vykupuje použité tonerové a inkoustové cartridge za ceny uvedené v sekci výkup prázdných kazet internetového obchodu, kde je možné vyzvednutí prázdných kazet objednat. Objednávku prázdných kazet lze učinit i telefonicky, faxem či elektronickou poštou. Prázdné cartridge je rovněž možné doručit k výkupu do sídla společnosti. Za cartridge dostane odběratel tzv. Kreditní lístek, který použije k uplatnění nároku na slevu z některé z příštích objednávek. V případě výkupu mimo hlavní město Prahu, zajišťuje přepravu prázdných tonerových a inkoustových kazet třetí strana. V tomto případě je odběratel povinen oznámit záměr prodeje kazet Print Partners předem a Kreditní lístky mu jsou zaslány poštou. Print Partners si na zpracování odkoupených kazet a zaslání Kreditních lístků vyhrazuje lhůtu deseti dnů od dodání prázdných kazet třetí stranou. Bez čísla kreditního lístku není možné nárok na slevu uplatnit. Odběratel může rovněž požádat o proplacení kreditního lístku v hotovosti, na účet nebo poštovní poukázkou. Kreditní lístek je dále možné směnit za body věrnostního programu, tzv. Partner Bonusy v poměru 10 Kč = 1 Partner Bonus. O proplacení kreditního lístku nebo jeho směnu na Partner Bonusy musí odběratel požádat jakoukoliv písemnou formou. Žádost musí obsahovat číslo kreditního lístku, požadovanou formu likvidace kreditního lístku, datum a podpis. Hotovost za kreditní lístky vyplácí Print Partners pouze v sídle společnosti.

Print Partners dále zajistí ekologickou likvidaci použitých tiskových kazet, které nevykupuje dle předchozího odstavce.

Náklady na dopravu použitých cartridgí hradí Print Partners v případě, že odevzdávaný materiál obsahuje minimálně 5 ks tonerových cartridgí s optickým válcem nebo 15 ks jakýchkoliv tiskových náplní (tj. tonery pro laser i ink. tiskárny, barvicí pásky i tonerové lahve). Doprava prázdných kazet je automaticky hrazena společností Print Partners ve všech případech výkupů v Praze, kdy odběratel s objednávkou výkupu zároveň objednává i dodání nového materiálu.

Print Partners přebírá za odevzdaný použitý materiál odpovědnost a zavazuje se s ním nakládat v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb. Na požádání vystaví Print Partners potvrzení o ekologickém nakládání s použitým materiálem.

Možnost vracet tiskové kazety až 6 měsíců

V případě, že si odběratel chybně objedná tiskovou kazetu nebo zjistí, že má v zásobě tiskové náplně pro zařízení, které již bylo vyřazeno z provozu, Print Partners nabízí vrácení peněz za vybrané nepoužité a nerozbalené tiskové kazety až 6 měsíců po jejich nákupu.

Tato garance se týká všech tiskových náplní HP.

Bližší informace a podmínky možnosti vracet tiskové kazety do 6 měsíců od jejich nákupu naleznete zde.

Práva z vadného plnění

Odběratel je povinen:

  • dodané zboží prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží, resp. po dodání. Prohlídku musí odběratel provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče. Jestliže odběratel zboží neprohlédne nebo jinak nezajistí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, může uplatnit nárok z vad zjistitelných při této prohlídce, jen pokud prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu nebezpečí škody na zboží z Print Partners na odběratele.
  • oznámit Print Partners bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno při odborné prohlídce zjistit.
  • v případě zjištění rozdílu v množství nebo druhu dodávaného zboží mezi údaji na dodacím listu nebo faktuře a skutečně dodaným zbožím podat do třetího pracovního dne od zjištění této skutečnosti zprávu Print Partners o tomto rozdílu.
  • vady, které existovaly v době přechodu nebezpečí škody na zboží, avšak projevily se později, oznámit Print Partners ihned poté, kdy vady mohly být zjištěny při vynaložení odborné péče.

V případě vadného plnění ze strany Print Partners, které je podstatným porušením smlouvy má odběratel právo:

  1. na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
  2. na odstranění vady opravou věci,
  3. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  4. odstoupit od smlouvy.

V případě vadného plnění ze strany Print Partner, které je nepodstatným porušením smlouvy má odběratel právo:

  1. na odstranění vady, anebo
  2. na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odběratel sdělí Print Partners, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Práva z vadného plnění se řídí ustanoveními občanského zákoníku, ledaže je v těchto Obchodních podmínkách nebo smlouvě stanoveno jinak.

Záruka za jakost

Print Partner poskytuje na zboží záruku za jakost v rozsahu, jaký je uveden na balení nebo v příbalových informacích ke zboží.

Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží odběratelem, tj. dnem uvedeným na faktuře.

Určité typy tonerových kazet HP mají doživotní záruku. Přesné podmínky této doživotní záruky jsou uvedeny na obalu kazety.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

  • nastala-li u zakoupeného zboží taková změna, která vznikla v důsledku jeho běžného vypotřebování. Taková změna nelze být považována za vadu, pro kterou je zboží reklamováno
  • vypršela-li u reklamovaného zboží ke dni převzetí do opravy záruční doba
  • neprokáže-li odběratel oprávněné nabytí reklamovaného zboží od Print Partners (datum a číslo nabývajícího dokladu)
  • používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí
  • nastala-li u zakoupeného zboží taková změna, která vznikla v důsledku neodborné instalace a neodborného zacházení se zbožím nebo zanedbáním péče o zboží
  • kdy zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu se všeobecnými zásadami
  • kdy byl proveden neoprávněný zásah do zařízení či jiná úprava bez svolení Print Partners
  • kdy zboží bylo poškozeno živly

Print Partners zamítne reklamaci a vyhrazuje si právo na náhradu nákladů spojených s posuzováním reklamace v paušální výši 300 Kč za jeden případ, jestliže zanikl nárok na uplatnění záruky podle předchozího bodu.

Z důvodu nebezpečí poškození zboží při přepravě přijímá Print Partners reklamované zboží pouze v originálních obalech, přičemž za originální obal lze považovat i obal od identického kusu zboží. Pokud odběratel nemá originální obal, zajistí Print Partners na žádost odběratele dodání náhradního obalu.

Podmínky uplatnění práv (reklamace) z vadného plnění a z poskytnuté záruky za jakost v případě tonerových a inkoustových kazet pro tiskárny, kopírky a faxy (dále jen „tiskové náplně"):

Společnost Print Partners si je vědoma možnosti provozních potíží, které by mohly odběrateli vzniknout v důsledku dodání vadných či nefunkčních tiskových náplní. Proto Print Partners standardně vyřizuje všechny reklamace tiskových náplní systémem okamžité výměny, která spočívá v urychlené náhradě zboží (resp. v dodání náhradního zboží) tak, aby nedocházelo k provozním potížím na straně odběratele a teprve následně v posuzování oprávněnosti reklamace a odstranitelnosti závady na zboží. Postup při reklamaci systémem okamžité výměny:

1. Oznámení reklamace:
Odběratel oznámí vznik reklamace Print Partners elektronickou poštou na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Oznámení je rovněž možno učinit faxem nebo telefonicky v Zákaznickém centru společnosti Print Partners (na čísla uvedená na www stránkách společnosti). Písemná forma není povinná, ale výrazně usnadňuje proces reklamace pro Print Partners.
Oznámení vzniku reklamace musí obsahovat:

  • katalogové číslo reklamovaného produktu (je uvedené na dokladu o nákupu)
  • stručný popis závady
  • číslo faktury, kterou bylo zboží zakoupeno
  • jméno firmy
  • jméno kontaktní osoby odběratele, jeho telefonické spojení, e-mail nebo fax

Print Partners zašle (faxem, e-mailem) odběrateli reklamační protokol, který bude obsahovat základní údaje o reklamaci. Odběratel je povinen přiložit tento protokol spolu s výtiskem indikujícím důvod reklamace k reklamovanému zboží.

2. Dodání náhradního zboží:
Print Partners dohodne (po přijetí oznámení reklamace) s odběratelem termín a způsob dodání náhradního zboží. Náhradní zboží bude dodáno odběrateli ve standardních dodacích termínech, které stanoví Standardní obchodní podmínky.

3. Předání reklamovaného zboží:
Odběratel je povinen odevzdat Print Partners reklamované zboží nejpozději do 14ti dnů ode dne převzetí náhradního zboží. Odběratel odevzdává reklamované zboží v původním obalu spolu s reklamačním protokolem. K reklamačnímu protokolu odběratel připojí výtisk pořízený reklamovanou tiskovou náplní, ze kterého bude patrný důvod reklamace. Pokud tisková náplň netiskne vůbec, tato povinnost odběratele odpadá. Odběratel požádá Print Partners o zajištění přepravy reklamovaného zboží, jakmile jej má podle výše uvedené specifikace připravené. Přepravu musí odběratel objednat u Print Partners vždy předem. Na území hl. města Prahy je možné předat reklamované zboží firemnímu kurýrovi Print Partners (zaměstnanec Print Partners s.r.o.) v okamžiku dodávky náhradního zboží i bez předchozí objednávky přepravy.

4. Vyhodnocení reklamace a opravné opatření
Print Partners si ponechává lhůtu 30ti dnů od převzetí reklamovaného zboží k posouzení reklamace. Pokud je v této lhůtě reklamace uznána jako oprávněná, má se za to, že reklamační proces byl ukončen dodáním náhradního zboží. Nebude-li v této lhůtě reklamace uznána za oprávněnou, Print Partners toto oznámí písemně odběrateli a provede vyúčtování dodávky náhradního zboží a eventuálně manipulačního poplatku podle těchto Obchodních podmínek.

Podmínky uplatnění práv (reklamace) z vadného plnění a z poskytnuté záruky za jakost zboží s výjimkou tiskových náplní:

Následující body se týkají vyřízení reklamací jiných produktů, než jsou tiskové náplně, zakoupených od Print Partners s.r.o.

1. Vznik reklamace
Odběratel domluví s Print Partners způsob předání reklamovaného zboží. Přepravu reklamovaného zboží zajišťuje a hradí Print Partners a odběratel se na ní domluví s Print Partners telefonicky. Reklamační proces začíná okamžikem doručení reklamovaného zboží Print Partners. Odběratel je povinen předat Print Partners reklamované zboží v původním obalu.

2. Vyhodnocení reklamace a opravné kroky Print Partners
Print Partners si ponechává lhůtu 30ti dnů ode dne převzetí reklamovaného zboží k posouzení reklamace. Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, Print Partners na vlastní náklady odstraní vady nebo nahradí výrobek jiným. V opačném případě Print Partners vrátí odběrateli reklamované zboží s písemným odůvodněním zamítnutí oprávněnosti reklamace.

Informace pro spotřebitele

Informace o dalších právech spotřebitele naleznete zde.

Print Partners s.r.o., 2014