Online představení document management systému DocuWare.
S živou ukázkou inteligentního vytěžování faktur a automatizací oběhu jejich schvalování nebo digitalizace personálních složek a procesů, inteligentní správy smluv a dokumentů a fungování elektronických podpisů v praxi.
1. Pracovat s DocuWare snadné a příjemné, uživatelská přívětivost je výsledkem důkladného měření a testování.
2. DocuWare vytěží podstatná data z dokumentů zcela automaticky, na jeden klik.
3. DocuWare citlivé údaje střeží jako oko v hlavě.
4. Vaše firemní procesy proběhnou automaticky včetně hlídání termínů a zapojení kolegů.
5. DocuWare nabízí několik druhů elektronických podpisů pro Vaše dokumenty.
6. DocuWare se kamarádí se (skoro) jakoukoliv digitální infrastrukturou nebo ERP a snadno se s ní propojí.
7. Pracujte na dálku, s DocuWare je to bezpečné.
Link na webináře dostanete e-mailem nejpozději den před konáním.
Do jednoho dne po registraci Vám potvrdíme místo na webináři.
Protože máme s digitalizací firemních procesů několikaleté zkušenosti. Zavedli jsme Document Management Systém DocuWare nejdříve u nás ve firmě, a pak v desítkách firem v Česku.
Zákazník je u nás na předním místě: vždy ho celým procesem provedeme krok za krokem, zaučíme a zákaznickou podporu zajišťujeme po celou dobu trvání spolupráce.
Nejen proto jsme se stali DocuWare Platinum Partnerem pro rok 2024 a obhájili jsme tento status i pro rok 2025
, ale také členem Diamond Club 2024 pro nejúspěšnější partnery DocuWare.
DocuWare je potřeba vidět na vlastní oči. Kromě webináře vám ho také můžeme představit u nás, zatímco si vychutnáte lahodnou kávu, nebo se setkáme online (Teams, Zoom, Skype,...) a my vám ukážeme živé demo, jak DocuWare funguje v praxi.
Vyplňte prosím formulář níže nebo zavolejte náš Zákaznický servis na zelenou linku 800 131 484. Obratem se vám ozveme a domluvíme se na termínu a způsobu představení DocuWare.