fbpx

ONLINE PŘEDSTAVENÍ DMS

Digitalizace firmy krok za krokem

Přijďte se podívat na PLATFORMU PRO DIGITALIZACI FIRMY, se kterou můžete řešit to, co vaše firma potřebujete právě teď, a zároveň máte připravený základ pro digitalizaci toho, co budete potřebovat za měsíc nebo za rok. 

Webináře o digitalizaci a automatizaci procesů

Online představení document management systému DocuWare. 
S živou ukázkou inteligentního vytěžování faktur a automatizací oběhu jejich schvalování nebo digitalizace personálních složek a procesů, inteligentní správy smluv a dokumentů a fungování elektronických podpisů v praxi.

To chce vidět na vlastní oči...

Online

  • Vytěžování faktur pomocí inteligentního indexování
  • Automatizace oběhu faktur, smluv a dalších dokumentů ve firmě
  • Automatické schvalování faktur 
  • Integrace DMS s firemním ERP a ostatními aplikacemi
  • Digitalizace personálních složek zaměstnance a zabezpečená správa HR procesů 
  • Elektronické, digitální podpisy
  • Procesy, které můžete s pomocí DocuWare zefektivnit.

Webinářem Vás provede Tibor Brunclík,  certifikovaný DocuWare Application Consultant.

Proč digitalizovat s DMS DocuWare:

1. Pracovat s DocuWare snadné a příjemné, uživatelská přívětivost je výsledkem důkladného měření a testování.
2. DocuWare vytěží z dokumentů podstatná data zcela automaticky, na jeden klik.
3. DocuWare citlivé údaje střeží jako oko v hlavě.
4. Vaše firemní procesy proběhnou automaticky včetně hlídání termínů a zapojení kolegů.
5. DocuWare nabízí několik druhů elektronických podpisů pro Vaše dokumenty.
6. DocuWare se kamarádí se (skoro) jakoukoliv digitální infrastrukturou nebo ERP a snadno se s ní propojí.
7. Pracujte na dálku, s DocuWare je to bezpečné.

Registrace na webináře DocuWare

Link na webináře dostanete e-mailem nejpozději den před konáním. 
Do jednoho dne po registraci Vám potvrdíme místo na webináři. 

TERMÍNY WEBINÁŘŮ

středa 10. 4. od 14 hod.  
Digitalizace faktur

Ukážeme si, jak:
- umělá inteligence vytěžuje faktury a vy už je nemusíte opisovat, 
- zdigitalizujeme oběh dokladů při schvalování uvnitř firmy nebo klientem (jste-li účetní kancelář), 
- zautomatizujeme párování dokladů (objednávka-příjemka-faktura) a díky tomu zautomatizujeme i schvalování 
- a také jak se data přenesou do Vašeho ekonomického ERP systému. 

čtvrtek 11. 4. od 14 hod.  
Document management
Ukážeme vám digitalizaci procesů doposud vázaných na papírové dokumenty. Ať už jde o zpracování účetních dokladů, správu smluv nebo personálních složek, používejte efektivnější cestu práce s dokumenty v elektronické podobě. 
Inteligentní digitální archivy smluv umožňující indexování jednotlivých dokladů, filtrování, full textové vyhledávání a řízení životního cyklu dokumentu. Samostatnou kategorií je práce s časovými razítky a digitálními podpisy. 

Děkujeme za registraci. Před zahájením webináře Vám na uvedenu e-mailovou adresu zašleme prolink.
Bohužel, něco se pokazilo. Zkuste prosím odeslat formulář ještě jednou.

Dáte přednost individuálnímu představení DocuWare? 

DocuWare je potřeba vidět na vlastní oči. Kromě webináře vám ho také můžeme představit u nás, zatímco si vychutnáte lahodnou kávu, nebo se setkáme online (Teams, Zoom, Skype,...) a my vám ukážeme živé demo, jak DocuWare funguje v praxi. 
Vyplňte prosím formulář níže nebo zavolejte náš Zákaznický servis na zelenou linku 800 131 484. Obratem se vám ozveme a domluvíme se na termínu a způsobu představení DocuWare. 

Děkuji! Vaše zpráva byla odeslána.
Nelze odeslat vaši zprávu. Opravte chyby a zkuste to znovu.