![]() |
Doba odezvy na zákaznické požadavkyDěkujeme, že jste se na nás obrátili. Usilovně pracujeme na tom, aby zákaznické požadavky byly zpracovány vždy v nejkratším možném termínu. |
![]() |
Doručení objednávek spotřebního materiáluDoba vyřízení objednávek se primárně řídí Obchodními podmínkami nebo individuálním smluvním ujednáním. Objednávky zboží, které máme skladem, odesíláme v těchto termínech:
Objednáte-li zboží, které nemáme aktuálně skladem, ověříme jeho dostupnost u našich dodavatelů a o termínu dodání Vás budeme informovat. |
![]() |
Svoz prázdných kazetSvoz prázdných kazet zajišťujeme primárně zároveň s dodávkou nových tiskových náplní. Pokud nejsme schopni zajistit z kapacitních důvodů spojení odvozu prázdných kazet s dodávkou nových, zajistíme svoz prázdných kazet do 5 pracovních dnů. Víte, že za vybrané typy prázdných tonerů Vám rádi zaplatíme? Napište si proto o aktuální ceník vykupovaných tonerů. |
![]() |
Vratka zbožíVratky zboží v souvislosti s naší službou „6 měsíců na vrácení nepoužitého zboží“ nebo na základě dobrých vztahů, vyřizujeme v celkové lhůtě maximálně 10 pracovních dnů. Tuto dobu členíme takto:
|
![]() |
Dodání dárků z věrnostního programu Partner BonusVybraný dárek z nabídky věrnostního programu Vám doručíme do 20 dnů od podání žádosti o směnu Partner Bonusů. Pokud Vámi zvolený dárek není dostupný, nabídneme Vám vhodnou alternativu. |
![]() |
Likvidace kreditního lístku jinak než odečtem slevy na faktuřeŽádost o likvidaci kreditního lístku jiným způsobem než promítnutím slevy do dodávky nového zboží, tj. proplacením či směnou za Partner Bonusy, vyřizujeme do 5 pracovních dnů. |
![]() |
ReklamaceChápeme, že reklamace zboží či služeb je nepříjemná záležitost, proto se ji snažíme vyřešit co nejdříve v souladu s Obchodními podmínkami. Reklamaci kompletně vyřešíme nejpozději do 30 dnů. V souladu s podmínkami služby „Okamžitá výměna reklamované tiskové náplně“ Vám dodáme náhradní tiskové náplně ve standardních dodacích lhůtách pro objednávky nového zboží. |
![]() |
Servis, profylaxe a diagnostika tiskáren mimo MPS službyVeškeré Vaše požadavky na technický servis, které nejsou řízeny smluvními podmínkami (MPS služby, servisní smlouvy) vyřizujeme do 5 pracovních dnů. Potřebujete rychlejší dobu odezvy? Uzavřete naši MPS službu IQPrint* s definovanými SLA podmínkami. |
![]() |
Vystavení a odeslání kreditního lístku nevystaveného pří převzetí prázdných kazetKreditní lístky, které nebyly vystaveny a předány v místě převzetí prázdných kazet, Vám dodáme do 8 pracovních dnů od odeslání Vašich prázdných kazet. |
Potřebujete s něčím poradit? Napište nám: